Kraków Ortopeda - Gabinet Ortopedii i Rehabilitacji

LEKARZ ORTOPEDA - LEKARZ OSTEOPATA
SPECJALISTA FIZJOTERAPII -SPECJALISTA REHABILITACJI
Nasi specjaliści zapewnią Państwu,
skuteczne i efektywne leczenie.
Ortopeda
ORTOPEDA KRAKÓW
Pierwsza klinika ortopedyczna w Polsce powstała w 1923 roku w Poznaniu, też w tej okolicy w 1928 stanęło Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne. Ortopeda jest lekarzem zajmującym się kuracją chorób i urazów zespolonych z działaniem, czyli charakterem, mięśniami, szkieletem czy ustrojem więzadłowo-stawowym.

Wizyta u ortopedy-traumatologa
Wizyta pociechy u ortopedy powinna się odbyć między czwartym a szóstym tygodniem życia, tak aby doktor mógł wcześnie wykluczyć ewentualnie wykryć istnienie u niemowlęcia dysplazji stawu biodrowego, która polega na upośledzenia panewki stawowej. Jeśli choroba nie zostanie wcześnie odkryte, może przyczynić się do poważnych powikłań wieku późniejszego – trwały defekt stawu polegające na powstaniu biodra koślawego
Dodatkowe badanie pociechy u dziecięcego doktora ortopedy ma miejsce w większości przypadków około trzeciego miesiąca życia, a potem w momencie, gdy dziecko zaczyna raczkować. Ortopeda dziecięcy bada w tym czasie stawy dziecka w celu zdiagnozowania możliwych anomalii. To również moment, gdy można ogłosić płaskostopie u dziecka, jak również skutecznie je leczyć, żeby już w wieku edukacyjnym nie borykało się już z tym kłopotem.

Jakie inne problemy może wykryć ortopeda w trakcie badania?
Diagnozuje on oraz leczy takie przypadłości jak:
- choroby kręgosłupa,
- wady postawy,
- nowotwory kości.
- choroby zapalne stawów oraz kości,
- zmiany przeciążeniowe,
- gruźlicę kostno-stawową

Jedną z ważniejszych decyzji, jakie będziemy musieli podjąć po narodzinach naszego malucha, będzie wybór odpowiedniego lekarza pediatry, który będzie się opiekował dzieckiem przez całe jego dzieciństwo. W trakcie pierwszej wizyty ortopeda przeprowadza skrupulatny wywiad. Podczas niego jest on w stanie wstępnie, ale już precyzyjnie określić stan zdrowia małego pacjenta.

Dobrze jest, będąc z pierwszą wizytą u ortopedy z pociechą mieć za sobą zgromadzoną dotychczas całą dokumentację medyczną. Z pewnością będzie to dodatkowe ułatwienie dla lekarza i tym samy znacznie trafnie będzie on mógł zdiagnozować małego pacjenta.

ORTOPEDA RUDNICKI
Doświadczonych ortopeda traumatolog przeprowadza diagnostykę, leczenie i szczegółowe monitorowanie pacjentów z chorobami narządu ruchu, zaburzeniami i uszkodzeniami układu mięśniowo-szkieletowego.
Wykonanie studio GAMA 2016
Ortopeda
ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA I POWIELANIA
MOTTO
W naszej placówce medycznej kierujemu się mottem "Medicus curat, natura sanat – lekarz leczy, natura uzdrawia."
Rudnicki
Wróć do spisu treści